Deze kun je bekijken via je iPhone, iPad en Apple TV. Gratis films en series zijn op elk apparaat te bekijken. Kan ik via TV Anywhere ook streamen naar mijn tv? Ja, dat kan via een Chromecast of een Apple TV 4. Zoals je ziet, geeft online tv-kijken je enorm veel vrijheid! Kan ik via TV Anywhere ook opnemen in de Cloud? Ja, geen probleem. Met Cloud Opnemen plan je eenvoudig opnames in en mis je nooit meer een aflevering van je favoriete programma. Werken mijn Persoonlijke Kijkprofielen ook in TV Anywhere? Wanneer je er voor kiest om Kijkprofielen in te stellen, worden er op basis van jouw kijkgegevens suggesties gedaan. Zo haal je alles uit je tv én uit TV Anywhere.
Aanbieding Internet en TV Online surfen, videobellen, films en series streamen via DSL of Glasvezel. Doe de postcodecheck om te zien wat op jouw adres beschikbaar is. Lekker met de beentjes omhoog en genieten van je favoriete tv-programma’s. Heerlijk, toch! De kans is groot dat er nog veel meer leuks voor je beschikbaar is voor je om te kijken. Wist je bijvoorbeeld dat je in het basispakket alleen al de beschikking hebt over 64 landelijke zenders, waarvan 59 in HD? Daarnaast hebben we ongelooflijk veel regionale zenders voor je in petto.
Wat is er nieuw aan T-Mobile TV en TV Anywhere? T-Mobile TV en TV Anywhere hebben veel nieuwe functies die er eerst niet waren. Een kleine greep uit de nieuwe functies en verbeteringen zijn: Zeven dagen Terug Kijken Cloud Opnemen (€5 per maand) Persoonlijke Kijkprofielen Verrassende kijksuggesties Verbeterde zoekfunctie Verder Kijken op elk scherm Gratis On Demand series Alle functies op elk apparaat beschikbaar Ik heb al TV van T-Mobile. Kan ik nu gebruik maken van het vernieuwde TV Anywhere of van T-Mobile TV op een Apple TV? De komende weken wordt TV Anywhere beschikbaar voor alle tv-klanten.
internetsnelheid tot 100 Mbit/s. Indien er gekozen is voor TV is dit incl. € 35/mnd of € 30/mnd i. Klantvoordeel. **Mobiel: Exclusief € 25 aansluitkosten en € 8, 83 thuiskopieheffing voor nieuwe telefoons. Getoonde aanbod is een 2-jarig abonnement met Unlimited abonnement (unl. Prijzen en voordelen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van T-Mobile.
€ 52, 50 € 32, 50* Per maand (excl. € 52, 50/mnd. Mobiel + Vast Internet + TV Super snel onbeperkt internet met het snelste netwerk van Nederland. Zo blijf je altijd verbonden met de mogelijkheden van nu en straks. Afhankelijk van het type (glasvezel) internetverbinding op jouw postcode evt. € 30 activatiekosten en € 37, 50 installatiekosten voor je abonnement voor thuis. Het getoonde aanbod is i. een Internet + TV abonnement, met een maximale internetsnelheid tot 100 MBit/s en incl. eerste TV Box, en een T-Mobile mobiel Unlimited 5G abonnement (unl. GB/SMS/Bellen in NL + 120 belmin. vanuit NL naar EU en 30 GB in de EU).
Wel heb je de mogelijkheid om zeven dagen terug te kijken. Welke zenders kan ik met TV Anywhere bekijken? In onze zenderlijst vind je het actuele zenderaanbod van TV Anywhere. Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV Anywhere kijken? Met TV Anywhere kan je op drie apparaten tegelijk tv-kijken. Kan ik met TV Anywhere ook Video On Demand kijken? Nou en of. Het huren van films is alleen niet mogelijk op iPhone, iPad en Apple TV. Je kunt wel films huren via je TV Box of Online via www. t-mobiletv. nl.
En ben je een echte voetbalfan? Met ESPN mis je geen voetbalwedstrijd meer. Zit je er klaar voor? Bij T-Mobile Thuis kijk je heel veel Eredivisiewedstrijden heerlijk vanuit je bank of terwijl je onderweg bent met TV Anywhere. Te laat? Geen zorgen, dan kijk je het terug via Begin Gemist, zo mis je geen enkel doelpunt meer van je favoriete club. ESPN zit standaard in het Interactieve TV pakket. Dus ga er maar lekker voor zitten. Heb je een geschikte smart-tv of mediaplayer? Dan kun je vanaf nu T-Mobile TV kijken zonder TV Box via de T-Mobile TV App. Voor iedere andere TV kijk je naar T-Mobile TV via een TV-Box. Download de T-Mobile TV App in het appmenu van je smart-tv of mediaplayer.
Gratis overal online tv-kijken met TV AnywhereTv-kijken via internet was nog nooit zó makkelijk. Met TV Anywhere kun je online tv-kijken waar en wanneer je maar wilt. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar voor de hele EU. Kijk televisie zoals jij dat wilt via je smartphone, computer of tablet. TV Anywhere: wat is het en hoe werkt het? Kijk online tv waar en wanneer je maar wilt Met TV Anywhere kijk je online tv in de hele EU op je smartphone, tablet, laptop of pc. Ben je onderweg en heb je wat tijd over? Kijk online tv op je mobiel. Met de TV Anywhere App heb je meteen toegang tot al je favoriete programma’s.
Hieronder zetten we de belangrijkste voordelen voor je op een rij. Een wereld aan handige functies Met Terug Kijken kijk je gratis tot zeven dagen terug. Wil je live tv-kijken? Geen probleem. Pak je laptop, tablet of smartphone erbij en genieten maar. Bekijk hier alle handige functies. Tv-kijken in het buitenland Op zakenreis of lekker op vakantie? In de hele EU kun je de TV Anywhere App gebruiken. Dus ook in het buitenland kijk je online tv zoals jij wilt. Op 3 apparaten tegelijk Kijk tv op maar liefst drie apparaten tegelijk. Zo weet je zeker dat je altijd online tv kunt kijken. En het is ook handig als je reisgenoten of huisgenoten iets anders willen zien dan jij. Geniet nog meer van je tv met T-Mobile TV Bij T-Mobile heb je de mogelijkheid om online tv te kijken via wifi (zonder kabel) of een kabelverbinding.
EK handbal live stream Nederland - Spanje - Livestream
Spanje, de vistwist gemist? Start met kijken op NPO Start